۱۵۷۶۸۶۵۳۶
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، به نقل از پلیس راهور تهران بزرگ «سرهنگ علی همه‌خانی» در این باره گفت: تمام افرادی که موتورسیکلت آنها در پارکینگ‌ها توقیف شده، بدون استثناء در اولین مرحله باید به «پلیس+۱۰» مراجعه و رفع توقیف موتورسیکلت خود را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: ترخیص سیستمی موتورسیکلت به ستاد ترخیص پلیس راهور فاتب اعلام و از طریق سیستمی و با تایید ستاد ترخیص پلیس راهور تهران بزرگ، ترخیص این موتورسیکلت‌ها انجام می‌شود.

سرهنگ همه‌خانی با بیان اینکه اگر در حین انجام فرآیند سیستمی مدارک و موتورسیکلت ناقص باشد از طریق سامانه «پلیس +۱۰» به مراجعین اعلام می‌شود، اظهار داشت: شهروندان به ستاد ترخیص مراجعه و مدارک خود را تکمیل و نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای طرح تا ۲ ماه آینده ادامه ‌دارد و از طرفی پیش‌بینی می‌شود تعداد مراجعین زیاد باشد، با تدابیر پلیس راهور تهران بزرگ هر یک از شهروندان به شرح ذیل می‌توانند با توجه به محل و منطقه سکونت خود به یکی از آدرس‌ها مراجعه کنند.

سرهنگ همه‌خانی گفت: لازم به توضیح است که ستاد ترخیص زنجان فقط مربوط به ترخیص خودرو است و افرادی که موتورسیکلت‌شان در این طرح اعلام شده فقط به آدرس‌های اعلامی زیر با توجه به منطقه سکونت مراجعه کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب با بیان اینکه ساکنین مناطق «یک، دو و سه» به منطقه سه پلیس راهور تهران بزرگ واقع در «اتوبان حقانی روبروی پارک آب‌وآتش مراجعه و با شماره ۸۸۸۸۰۹۰۹» تماس بگیرند، ادامه داد: شهروندان ساکن مناطق «۶، ۱۱، ۱۲ و ۱۷» می‌توانند به منطقه ۱۱ پلیس راهور تهران بزرگ واقع در «میدان قزوین جنب پارک رازی خیابان شهید مرادی مراجعه و شماره ۵۵۴۰۱۰۸۰»تماس گیرند.

سرهنگ همه‌خانی افزود: همچنین تهرانی‌های ساکن مناطق «۱۳، ۱۴ و ۱۵» می‌توانند به منطقه ۱۵ پلیس راهور تهران بزرگ به آدرس «خیابان خاوران ابتدای خیابان ابوذر و شماره ۳۳۸۱۳۵۲۵ » تماس گیرند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندان مقیم مناطق «چهار و هشت» باید به منطقه هشت پلیس راهور تهران بزرگ واقع در بزرگراه رسالت تقاطع باقری مراجعه کند یا با به شماره ۷۷۸۸۷۶۶۵ تماس گیرند، اظهار داشت: ساکنان مناطق«۹، ۱۷ و ۱۸» نیز می‌توانند به منطقه ۱۷ پلیس راهور تهران بزرگ به نشانی «بزرگراه آیت‌الله سعیدی نبش خیابان شهید کاشانی مراجعه یا با شماره ۶۶۶۶۱۸۸۸ تماس گیرند.

وی گفت: مناطق« ۱۶، ۱۹ و ۲۰» به منطقه ۱۶ پلیس راهور تهران بزرگ به آدرس «خیابان شهید رجایی خیابان هلال احمر مراجعه یا با شماره ۵۵۳۳۰۰۸۵ تماس گیرند.

سرهنگ همه‌خانی افزود: ساکنان مناطق «۵، ۱۰، ۲۱ و ۲۲» به آدرس خلیج فارس خیابان رهنما مراجعه و با شماره ۶۶۵۵۵۰۸۸ تماس گیرند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه انجام این امورات به صورت زوج و فرد است و مراجعین باید بر حسب رقم سمت راست پلاک موتورسیکلت خود اقدام کنند، افزود؛ کسانی که رقم سمت راست پلاک آنها زوج است روزهای زوج و افرادی هم که رقم سمت راست پلاک آنها فرد است روزهای فرد مراجعه کنند.

سرهنگ همه‌خانی گفت: افرادی هم که موتورسیکلت آنها به خاطر فاقد پلاک بودن توقیف شده می‌توانند در تمامی روزها جهت ترخیص موتورسیکلت خود به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

وی افزود: نکته مهم این طرح حضور همکاران بنده در روزهای جمعه و تعطیل در این مراکز جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به مراجعین است و شهروندان گرامی می‌توانند جهت ترخیص موتورسیکلت توقیفی در این روزها نیز با توجه به توضیحات ارائه شده به این مراکز مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۶۱۳
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha