۲۰۲۰۰۶۱۰۹۹۹۹۰۷۷۹۲۷
محمد علیپور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار تهران پرس درباره تاثیرات انتخابات آمریکا بر حل مشکلات اقتصادی ایران گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی های روز گذشته خود فرمودند اینکه که چه کسی رای بیاورد جو بایدن یا دونالد ترامپ، درمسائل سیاسی، مناقشات منطقه ای ومسائل اقتصادی برای ما فرقی ندارد.

علیپور با اشاره به موضع گیری های تند و منفی ترامپ گفت: درست است که از موضع گیری های ترامپ اینطور برداشت می شود که اگر ترامپ رای بیاورد تحریم ها و مشکلات اقتصادی ما بیشتر می شود اما خود مقامات آمریکایی هم اذعان کردند که دیگر چیزی نمانده است که بخواهند تحریم کنند و برای ایران مشکل درست کنند آنها تمام تیرهای خود را به سمت ما پرتاب کرده اند و دستشان خالی است و از نظر من دشمنی آنان با ما آشکار است الخصوص ترامپ که نهایت خشونت و دشمنی را به کار بسته اما دیگرکاری از دستشان بر نمی آید.

وی با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: این ما هستیم که اگر واقعا به خودمان بازگردیم و خودمان را باور داشته باشیم می توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم،البته منظوراز ما، مسئولان بلند پایه جمهوری اسلامی است،اقای رئیس جمهور،اعضای کابینه دولت و حتی کسانی که در راستای اقتصادی و واحد های تولیدی سهمی دارند.

محمد علیپور تصریح کرد: این امیدواری به نتایج انتخابات آمریکا بیشتر از طرف مسئولان دولتی است که در واقع وانمود می کنند ترامپ و بایدن برای ما فرقی می کند و هر کدام سرکار بیایند بر اقتصاد ما تاثیر می گذارد.

وی در ادامه برلزوم استفاده از ظرفیت های داخلی و خط مشی مقام معظم رهبری افزود: ما باید به استفاده از مزیت های داخلی کشور متوسل شویم و اگر به امکانت خودمان متکی باشیم نتیجه انتخابات برای ما فرقی ندارد. به ظاهر موضع گیری های آمریکایی با یکدیگر متفاوت است اما در پشت صحنه هر دوتا یکی هستند و ما نباید سرنوشت کشور، تولید ملی و صادرات را منحوط به نتیجه انتخابات آمریکا بکنیم و برای حل مشکلات منتظر نتایج انتخابات آمریکا باشیم.
کد خبر: ۱۵۶۶
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha