۱۵۷۷۰۳۰۱۱
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، بخشدار کهریزک روز چهارشنبه  از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در جریان برگزاری رزمایش مومنانه خبر داد.

 

امین بابایی با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه در شهرستان ری اظهار داشت: در راستای اقدام ارزشمند و خیزش مردمی بار دیگر در جریان برگزاری رزمایش مومنانه با همکاری سپاه سیدالشهدا(ع) و ائمه جمعه، مجموعه بخش کهریزک نیز با اقدام خداپسندانه ای دیگر و وحدت رویه صورت گرفته میان شهرداری ها و دهیاری ها در این رزمایش شرکت کرده است.

 

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته ۱۰۰۰ بسته معیشتی با هم افزایی بخشی در شرایط سخت اقتصادی شیوع ویروس کرونا برای نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا تهیه شده است.

 

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به برگزاری میز مهربانی و اهدا ۷۰ تبلت دانش آموزی افزود: طی یک اقدام زیربنایی در حوزه بخش کهریزک در مرحله نخست که صبح امروز برگزار شد ۷۰ تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد که در مرحله دوم در هفته آینده نیز بیش از ۱۳۰ تبلت دیگر اهدا خواهد شد.

 

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کمپین میز مهربانی یکی از اقدامات ارزشمند برای ایجاد فضای مطلوب آموزشی برای دانش آموزان جامانده از تحصیل بود که با حضور گسترده خیرین و حمایت های سپاه، آموزش و پرورش، شهرداری ها و دهیاری ها بیش از ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد جمع آوری و در مجموع بیش از ۲۰۰ تبلت نیز برای دانش آموزان تهیه شد.

 

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۷۵
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha