۱۵۷۶۷۸۴۹۱
به گزارش خبرگزاری تهران پرس و بر اساس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، معاون فرهنگی و هنرهای شهری این سازمان روز دوشنبه در این باره گفت: با توجه به اهمیت پیشبرد اهداف آموزشی در علوم نوین و همچنین استفاده از خلاقیت دانش آموزان و دانشجویان در زمینه های گوناگون علمی؛ با همکاری مرکز پژوهشگران جوان و گروه آموزشی سیگما این جشنواره برگزار می شود.

 

فرزاد طالبی با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره، ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این جشنواره استفاده از پنج طرح برتر دانش آموزان در سطح شهر تهران و همچنین حمایت از ایده های نوآورانه دیگر دانش آموزان توسط این سازمان است.

 

به گفته طالبی، اشاعه فرهنگ زیبا شناسی و ارتقای کیفیت محیط زیست شهری در راستای هویت ایرانی-اسلامی، بازسازی چشم اندازهای عمومی، نقاط عطف بصری و نشانه های شهری، ایجاد تناسب، امنیت و آرامش روانی، هماهنگی بین عناصر مختلف شهری و در نهایت ارج نهادن به زندگی و ارزشهای تمدن اسلامی ایرانی از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای سیاستگزاری جشنواره به ۱۰ نفر منتخب این مسابقات جوایز نقدی اهدا می شود، ادامه داد:  تعدادی از نفرات منتخب این جشنواره، امکان حضور در دوره های تخصصی مسابقات جهانی رباتیک سال آینده را دارند و از بین آن ها، افرادی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ رباتیک، انتخاب می شوند.

 

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی مهلت ثبت نام در این جشنواره را از ۱۳ آبان تا ۱۶ آذر اعلام کرد و گفت: افراد علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی tehrantebo.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
کد خبر: ۱۵۴۷
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha