۱۵۷۷۰۰۱۰۹
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، «عبدالرضا فولادوند» در جلسه مدیران مناطق ۱۹ گانه این نهاد، با استناد به ابلاغیه دادگستری استان تهران، از ممنوعیت فعالیت ادارات و مدارس در پیام‌رسان‌های خارجی خبر داد و خطاب به مدیران مناطق افزود: ممنوعیت استفاده از این پیام‌رسان‌ها را به تمامی مدیران مدارس، دانش‌آموزان و اولیا آنان اعلام کنید.

وی، شبکه آموزش دانش‌آموزی «شاد» را به عنوان یک دستاورد ملی دانست و نسبت به بررسی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی به شیوه مجازی و طراحی اطلس آموزشی تاکید کرد.

«فولادوند» همچنین خواستار مرتفع شدن موضوعات و تنگناهای مرتبط با استفاده از آموزش‌های مجازی شد.

در این جلسه معاونین و مدیران به ارایه نظرات خود پیرامون مسایل آموزشی و پرورشی پرداختند.

جلسه مدیران مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران امروز-دوشنبه- با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل فضای باز دبیرستان فرزانگان برگزار شد.

«محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش نیز در هشتمین برنامه گفت‌وگوی هفته از سلسله برنامه‌های گفت‌وگو بر محور تحول اظهارداشت: در تمام مدارس استفاده از شبکه «شاد» تعیین شده است و هیچ فردی اجازه ندارد از سایر پیام‌رسان‌های خارجی استفاده کند، شبکه شاد امکانات بسیار خوبی را در اختیار قرار داده است و ظرفیت و تنوع خدماتی که در این شبکه وجود دارد در هیچ یک از سرویس‌های خدمت رسان آموزشی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۵۴۶
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha