۱۵۷۷۰۰۳۷۳
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، حجت الاسلام حسن خانی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم توزیع کمک های مومنانه که در امامزاده ابوالحسن شهرری برگزار شد، اظهار داشت: در بقاع متبرکه ری مراکزی به نام افق فعال هستند که این مراکز برنامه های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی را مورد توجه و اقدام دارند.

 

وی افزود: مراکز افق در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر اقدامات گسترده ای را انجام داده و کمک های بسیاری انجام گرفته است. و این مرحله پنجم از رزمایش احسان ماندگار در امسال است.

 

مسوول امورفرهنگی، اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطر نشان کرد: از اقدامات دیگر مرکز افق حضور پزشکان در این مراکز که در راستای این طرح میباشد که  به مداوا ودرمان افراد نیازمند و کودکانی که دارای سوء تغذیه هستند، میپردازند

 

محمد حسین نیکپور مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) در ادامه گفت: برخی افراد در اطراف امامزاده از کمترین امکانات هم برخوردار نبودند اما درمانگاهی با کمک و مساعدت این آستان به درمان افراد پرداخته و پزشکان انها را مداوا می کند.

 

وی ادامه داد: کمک های درمانی به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا برای اقشار نیازمند گسترش و تداوم یافته و اقداماتی در این حوزه انجام گرفته است.

 

نیکپور گفت: شناسایی و تحقیق در راستای کمک رسانی به نیازمندان انجام گرفته و تحت پوشش آستان مقدس امامزاده ابوالحسن هستند.

 

وی تاکید کرد: ۵۸۰ خانواده نیازمند تحت پوشش حمایتی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن بوده که نزدیک به ۴۰ درصد آنها اتباع بوده و از نظر امکانات زندگی بسیار ضعیف هستند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۵۰
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha