۱۵۷۶۴۴۸۸۳
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، بر اساس اعلام پلیس تهران بزرگ، سرهنگ "محمدرضا ملکوتی" روز یکشنبه گفت: صبح روز جمعه نهم آبان ماه، خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر اینکه راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ قصد سرقت از مهد کودکی را دارند، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری ۱۰۲ پاسداران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

 

وی تصریح کرد: با حضور گشت خودرویی کلانتری ۱۰۲ پاسداران به نشانی اعلامی ماموران اعزامی مشاهده کردند، راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی پژو۲۰۶ با استفاده از دیلم در حال تخریب در ورودی یک مهد کودک است.

 

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه سارقان با مشاهده گشت انتظامی قصد فرار از محل داشتند، گفت: دستور توقف و ایست صادر و یکی از سارقان که خود را در محاصره ماموران دید با استفاده از سلاح گرم به سمت ماموران یک تیر شلیک که ماموران گشت کلانتری موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهمان را خلع سلاح کنند.

 

کلانتر محله پاسداران با بیان اینکه در این عملیات هر سه متهم دستگیر و به همراه خودرو همراه به کلانتری انتقال یافتند، افزود: متهمان ۴۰ تا ۴۵ ساله به جرم ارتکابی در کلانتری اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۵۱۴
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha