۱۵۷۳۱۶۱۲۱
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، غلامرضا عباس پاشا روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان تهران افزود: به همه دستگاه های اداری استان تهران لزوم توسعه خدمات الکترونیک و راه اندازی پیشخوان خدمات برای جلوگیری از مراجعه حضوری مردم ابلاغ و تاکید شده است.

 

وی اظهارداشت: راه اندازی پیشخوان خدمات الکترونیک مانع از خروج غیر ضروری مردم از خانه و مراجعه کمتر ارباب رجوع به دستگاه ها می شود.

 

عباس پاشا تاکید کرد: از همه دستگاه ها توقع داریم که به حتم از این پیشخوان خدمات استفاده کنند تا مانع از مراجعه غیر ضروری مردم به این نهادها و ازدحام جمعیت شوند.

 

این مقام مسئول اعلام کرد: خدمات الکترونیک دستگاه ها باید به گونه ای باشد که مردم از مراجعه حضوری برای دریافت همان خدمات خودداری کنند.

 

وی به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات اشاره و خاطرنشان کرد: در نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شاهد عملکرد خوب از سوی دستگاه‌ها بودیم که به طور قابل قبولی رعایت می شود.

 

عباس پاشا ادامه داد: هر نوع سهل انگاری مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی رد رعایت پروتکل های بهداشتی مشمول برخورد اداری از اخطار کتبی تا انفصال موقت از خدمت می شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: در کنار لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، مدیران و کارکنان دستگاه ها ملزم به ارائه خدمات به افراد دارای ماسک و خودداری از همکاری با افراد فاقد ماسک هستند.

 

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دورکاری در دستگاه های دولتی یک اصل اجتناب ناپذیر است، بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک برای ارائه خدمت به شهروندان را راهکار حضور نداشتن نیروها در سازمان ها برشمرد.

 

فقط هشت دستگاه لیست اموال مازاد را اعلام کرده اند

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اداره کل آموزش منطقه ای انتقال خون تهران، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل ثبت احوال و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ها، هشت دستگاهی هستند که لیست اموال مازاد خود را اعلام کرده اند.

 

عباس پاشا افزود: انتظار داریم همه دستگاه‌ها، لیست اموال و املاک مازاد خود را سریعتر به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کنند، تا بتوان از محل فروش آنها، بخشی از اعتبار مورد نیاز پروژه های عمرانی و بخش های مختلف تامین شود.
کد خبر: ۱۵۱۵
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha