۱۳۹۹۰۵۳۰۰۰۰۷۴۸_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

 

کهریزی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان گزارش شده و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور وجود ندارد.

 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و خودروها بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

 

به گزارش فارس، وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از شهرهای عبوری محدوده هراز و فیروکوه مانند بومهن، رودهن، آزادراه تهران_ پردیس و محدوده جاجرود با تراکم بیشتری همراه است اما با حضور ۱۰۰ درصدی عوامل پلیس راه این ترافیک های مقطعی در حال روان سازی است.

 

کهریزی تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، تغییر ناگهانی مسیر و همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

 

انتهای پیام
کد خبر: ۱۴۵۶
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha