۱۵۷۶۹۴۷۹۱
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، «علی کاظم‌زاده» روز جمعه در حاشیه برپایی کاروان سلامت هلال احمر  گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و معیشتی با همکاری دهیاری و خانه هلال روستای آلوئک برگزار گردیده‌است.

 

وی افزود: در این برنامه یک روزه و در راستای خدمت‌رسانی و بهبود سطح سلامت مردم خدماتی چون معاینه و ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، تجویز دارو به صورت رایگان، تست غربالگری و تب سنجی، ایستگاه فشار خون و قند خون، آموزش کمک‌های اولیه و همچنین توزیع بسته‌های حمایتی معیشتی بین نیازمندان ارائه می‌شود.

وی آشنایی با مخاطرات و نحوه برخورد با آن را امری مهم و ضروری برشمرد و افزود:در این برنامه داوطلبانه، علاوه بر خدمات پزشکی درمانی، آموزش کمک‌های اولیه و اقدامات پیشگیرانه در راستای صیانت از سلامت و بهداشت و نیز آشنا کردن روستاییان با حوادث و آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ایمنی در برابر حوادث نیز به روستائیان ارائه می‌شود.

 

به گزارش ایرنا، کاظم‌زاده با تقدیر از همکاری صمیمانه پزشکان داوطلب و مساعدت دهیاری و خانه هلال روستای آلوئک اظهار کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر پاکدشت با شناسایی مناطق محروم، به صورت مستمر در مناطق روستایی حضور پیدا می‌کند تا بخشی از وظایف خود را در خدمت رسانی به مردم انجام دهد.

 

پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع است.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۶۷
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha