۱۵۷۶۹۲۶۴۰
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، محسن تاجیک افزود: شهرداری پاکدشت از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به همراه گروه‌های جهادی با بسیج کلیه امکانات خود، به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی اقدام کرد تا از شیوع هرچه بیشتر این بیماری جلوگیری کند و پس از مدتی وقفه این عملیات دوباره در دستور کار قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: با آغاز موج سوم این بیماری بار دیگر امکانات شهرداری به ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان اختصاص یافته و خودروهای مکانیزه شهرداری کارپاکسازی و ضدعفونی کردن بیمارستان شهدا، شبکه بهداشت، معابر اصلی و فرعی سطح شهر را از سرگرفته‌اند.

 

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه پاکدشت ورودی و خروجی استان تهران به سمت استان‌های شرقی کشور محسوب می‌شود، شهرداری پاکدشت با ایجاد ایستگاه‌های ضدعفونی در ورودی شهر، خودروها را نیز ضدعفونی و گندزدایی می‌کند.

 

تاجیک اضافه کرد: اماکن عمومی و پرتردد شهر به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی به طور اصولی و مستمر ضدعفونی می‌شود؛ همچنین عوامل شهرداری روزانه نسبت به گندزدایی ست‌های ورزشی، وسایل بازی کودکان، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های عابر پیاده اقدام می‌کند.

 

شهردار پاکدشت تأکید کرد: تمامی این اقدامات به منظور حفظ سلامت مردم انجام می‌شود ولی تا زمانی که شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام نکنند، این اقدامات خروجی مناسبی در مهار این بیماری نخواهد داشت.

 

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

 

هم‌اکنون از لحاظ شیوع ویروس کرونا، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان‌شرقی، خراسان‌جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارد.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۶۶
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha