۱۳۹۸۱۰۰۲۰۰۰۲۸۱_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قرچک، اظهار کرد: امنیت در هر جامعه‌ای ارزش خود را دارد و در جامعه اسلامی ما امنیت یکی از رکن‌های مهم است و سایر رکن‌ها بر اساس امنیت پایه‌گذاری می‌شود.

وی گفت: نیروی انتظامی مسؤول ایجاد امنیت داخلی بوده و در تمام نقاط کشور مسؤول امنیت ناجا است که اگر همه مسؤولان در کشور با یکدیگر متحد نباشند و مردم همراهی نکنند ناجا در این امر نمی‌تواند موفق باشد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: باید مسؤولان در احقاق حق مردم تلاش کنند تا امنیت در جامعه جاری باشد و اگر امنیت در جامعه باشد دستگاه قضایی و ناجا در این ‌مسیر موفق خواهند بود.

سردار عزیزی تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته توسط پژوهشگاه‌ها، مردم از نیروهای مسلح و ‌ناجا رضایت‌مندی ۷۵ درصدی دارند که یک آمار بسیار مناسب است.

وی با تقدیر از همه کسانی که در شهرستان قرچک یار و یاور ناجا هستند، بیان کرد: اگر بخواهیم امنیت در شهرستان جاری باشد باید نیروی انتظامی در شهرستان تقویت شود؛ ناجا نیاز به امکانات و تجهیزات دارد و پلیس باید مجهز به تمامی امکانات به‌روز باشد و مردم باید بدون منت بهترین خدمات را دریافت کنند.

به گزارش فارس،فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: وقتی به دیدار خانواده شهدا می‌رویم از وجود پدران و مادران شهدا استفاده می‌کنیم که باعث افزایش روحیه جهادی می‌شوند.

سردار عزیزی با بیان اینکه وظیفه ناجا مقابله با ضد انقلاب و سلطنت طلب‌ها است، خاطرنشان کرد: مردم امروز گلایه‌هایی دارند و با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و باید رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: تاکنون در شهرستان قرچک هیچ مسؤول متخلفی توسط ناجا دستگیر نشده است، ولی در شهرستان‌های همجوار سه مسؤول دستگیر شدند که زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که مسؤولان آن با فساد اقتصادی و اخلاقی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: با توجه به گرفتاری‌هایی که دولت دارد، نمی‌تواند شایسته و بایسته کمک حال ناجا باشدو از همه مسؤولان می‌خواهیم که ناجا را یاری کنند تا در وظایف و مأموریت‌های خود موفق باشد.

انتهای پیام
کد خبر: ۱۴۴۵
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha