۱۵۷۶۴۲۹۸۶
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، جبرئیل برادری روز چهارشنبه در حاشیه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش خاوران اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ٢٠ فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاهای قاسم آباد تهرانچی و عباس آباد علاقبند تخریب شد.

 

وی با بیان اینکه اداره جهاد کشاورز نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز که برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده بود عمدتا به شکل ویلا و فنس کشی بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

 

به گزارش ایرنا، این مسئول ادامه داد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

 

برادری از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

 

بخش خاوران با مرکزیت قیامدشت از توابع شهرستان ری در مسیر آزاد راه امام رضا(ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۳۷
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha