۱۵۶۹۰۸۹۵۰
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمد صیدلو در نهمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان های استان تهران با اشاره به عملکرد شورای نظارت تا آبان ماه ۱۳۹۹، اظهار داشت: ۷۹۹ مدرسه غیردولتی و یک هزار و ۴۴۸ مرکز زبان و علمی غیر دولتی در شهرستان های استان تهران مشغول به فعالیت هستند که در سال تحصیلی ۱۳۹۹ مجوز تاسیس و توسعه ۵۲۱ مدرسه و مرکز غیر دولتی در این استان صادر شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۳۱ هزار و ۲۵۵ نفر در ۸۳ مدرسه هیات امنایی استان مشغول به تحصیل هستند، افزود: مشارکت مردم در مسائل مربوط به تعلیم و تربیت فرزندان خود از جمله مواردی است که در شهرستان های استان تهران مورد توجه جدی است.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اجرایی شدن دستورالعمل حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا و ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: ۴۸۷ فقره پرونده در این خصوص تشکیل که چهار هزار و ۵۵۳ نفر نیرو را بر اساس میزان اشتغال تحت پوشش قرار داده و در شعبات بانک های عامل مورد تایید قرار گرفته است.

 

وی همچنین اذعان داشت: در راستای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی در استان، ۱۵ پرونده منجر به ابلاغ رای شد که متناسب با تخلفات صورت گرفته لغو مجوز، لغو مدیریت، توبیخ در پرونده و توقف در فعالیت را به همراه داشته است.

 

نهمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان های استان تهران با حضور محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضا در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

 

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۸۴
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha