۱۰۱۱۶۳۲
به گزارش خبرگزاری تهران پرس سید جلال ملکی با اعلام خبر سقوط مرگبار بالابر در ایستگاه در حال ساخت مترو در تقاطع خیابان آزادی و نواب اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۲ صبح امروز یک مورد حادثه  سقوط بالابر در تقاطع خیابان آزادی و نواب به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در مدت زمان حدواً ۱۵۰ ثانیه در محل حادثه افزود: محل حادثه ایستگاه مترو در حال ساخت بود و پروژه کارگاهی در آن وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: در محل مذکور پیمانکار و کارگران در حال کار بودند که یک دستگاه بالابر متعلق به پیمانکار در حالیکه بنابر اطلاعات اولیه سه نفر در آن حضور داشتند، به پایین سقوط کرده بود.

ملکی عنوان کرد: آتش‌نشانان خود را به محل سقوط دستگاه بالابر رسانده و با تجهیزات موجود، ضمن انجام عملیات برش‌کاری، به سرعت موفق شدند هر سه نفر را از داخل بالابر خارج کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: پس از تحویل این افراد به عوامل اورژانس مشخص شد هر سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی متذکر شد: در نهایت محل حادثه تحویل مسئولان کارگاه و پروژه شد و در ساعت ۱۰:۵۸ عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

به گفته ملکی، علت این حادثه در دست بررسی است.
کد خبر: ۱۳۷۹
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha