۱۵۷۲۶۷۴۳۷
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، وحید رستگاری اظهار داشت: مالکان این واحدهای عرضه غیرمجاز دام زنده یک ماه از زمان صدور اخطاریه فرصت دارند تا اقدامات لازم را انجام دهند در غیر این صورت با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه ادامه فعالیت این واحدهای عرضه دام زنده منوط به دریافت مجوز و رعایت نکات بهداشتی است، خاطرنشان کرد: دامپزشکی شهرستان ری با همکاری اداره محیط زیست و بخشداری کهریزک طی یک ماه گذشته ٢٧ واحد غیرمجاز عرضه ادم زنده را جمع آوری کرده است.

 

رستگار ی ادامه داد: دام فروشان تا زمان گرفتن مجوز باید در  میادین عرضه دام بهداشتی که در روستای دوتویه و کشتارگاه آرین تیس روستای گلحصار می باشند فعالیت کنند.

 

این مسئول یادآور شد: مالکان واحدهای غیرمجاز عرضه دام زنده باید بدانند که بازرسان اداره دامپزشکی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بخشداری کهریزک فعالیت ها آنان را تحت نظر دارند.

 

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه فعالیت واحدهای غیرمجاز عرضه دام زنده طی ۲ دهه گذشته مشکلات فراوانی را برای ساکنان منطقه ایجاد کرده است، بیان داشت: جمع آوری این واحدهای در راستای حفظ بهداشت و سلامت عمومی و همچنین مقابله با سودجویان است.

 

وستگاری در پایان با اشاره به اهمیت ساماندهی واحدهای عرضه دام زنده، خاطرنشان کرد: به دلیل ارتباط واحدهای دامپروری با سلامت مردم و تاثیر آن در مسایل اجتماعی، برنامه ریزی مدون و مشخصی در این زمینه باید صورت گرفته است.

 

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۶۷
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha