۱۵۷۶۲۵۸۵۴
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی تهران، سیدعلی محتشمی پور افزود: اطلاعات تاکسی داران مشمول طرح نوسازی اعم از اطلاعات هویتی مالک و نیز تاکسی فرسوده باید در سایت حمل و نقل و سوخت کشور ثبت شود که برای تسهیل و تسریع کار تاکسیرانان، تمامی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی شهر تهران به این سامانه متصل شده‌اند.

وی ادامه داد: مشمولین طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده برای ثبت درخواست خود به همراه سند مالکیت خودرو و پروانه تاکسیرانی به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند تا فرآیند تشکیل پرونده آنها آغاز شود.

محتشمی پور با اشاره به اینکه نوسازی تاکسی‌های فرسوده، همواره از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی بوده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تاکسیران تقاضای نوسازی تاکسی فرسوده خود را ثبت کرده اند و فرآیند تشکیل پرونده آنها به جریان افتاده است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: سازمان بر حسب ثبت‌نام‌های انجام شده با ارزیابی روزانه و مستمر فرایند نوسازی، پیگیری ایفای تعهدات خودروساز در تولید و تحویل به موقع تاکسی‌ها را در دستور کار قرار داده است.

بیش از ۸۰ هزار تاکسی در تهران فعال است.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۶۸
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha