۱۳۹۸۰۴۲۶۰۰۰۲۳۸_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین اما پر حجم اما روان در جریان است و تمام پرسنل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند.

 

کهریزی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از محورهای مواصلاتی کشور هستند.

 

به گزارش فارس، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه جلسه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و خوشبختانه به دلیل عریض بودن این محورها تردد به صورت روان در جریان است.

 

وی ادامه داد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، حقوق شهروندی و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و همچنین رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و عدم تغییر مسیر ناگهانی در حین رانندگی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان ما را رقم بزنند.

 

انتهای پیام
کد خبر: ۱۳۷۲
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha