۱۹۹۷۴۳
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، «عیسی فرهادی» با قدردانی از تلاش دستگاه های دخیل در مقابله با بیماری کرونا و به ویژه کادر درمانی به عنوان سربازان خط مقدم این مبارزه، گفت: با ارزیابی های صورت گرفته در مورد دستگاه‌های اجرایی می توانیم بگوییم که هیچ یک از دستگاه ها و افراد، در انجام وظایفشان در روند شکست این بیماری کوتاهی نکرده اند.

 

وی با بیان اینکه باید همچنان همگی تلاش کنیم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی زنجیره انتقال این ویروس قطع شود، ‌ اظهار داشت: اگر آحاد جامعه و مسوولان هر کدام  وظیفه خود را با هماهنگی و اقدامات موثر به خوبی انجام دهند در مسیر مدیریت بیماری کرونا قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد کنترل و مهار این بیماری خواهیم بود.

 

فرماندار تهران ادامه داد:‌ کمیته اطلاع رسانی ضروری است این موضوع را برای رسانه ها و بویژه رسانه ملی و فعالان عرصه فضای مجازی تبیین کند و از آنها در جهت کاهش اضطراب ناشی از بیماری کورونا در میان آحاد جامعه یاری بطلبد.

 

وی با بیان اینکه حضور کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی در تهران تا پایان آبان ماه ۵۰ درصد کاهش می یابد، ‌ خاطر نشان کرد:‌ دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه ریزی برای ارائه به موقع و سریع کلیه خدمات عمومی و ضروری حوزه مسئولیت خود تصمیمی اتخاذ کند که در ارائه این خدمات به مردم با استفاده از روش های مختلف از جمله ارائه خدمات به طور الکترونیکی و دورکاری با وقفه مواجه نشود.

 

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛  با فوت ۳۳۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته تا روز ۴ آبان ماه،  شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسید.

 

این وزارتخانه اعلام کرده است که هم اکنون ۱۹۲ شهرستان در وضعیت قرمز و ۷۲ شهر در هشدار کرونا قرار دارند و از بین شهرهای با وضعیت قرمز ۴۳ شهرستان دارای وضع بسیار حاد و خطرناک هستند.
کد خبر: ۱۳۶۵
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha