۱۳۹۹۰۷۲۱۰۰۰۹۰۵_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ویژه انتظامی غرب اظهار داشت: در موضوع تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰، ۱۵ درصد افزایش نسبت به ۷ ماهه سال ۹۸ صورت گرفته است که حدود ۱۰ درصد تماس‌ها عملیاتی شد و تماس‌های سامانه ۱۹۷ و نظارت همگانی، ۲۱ درصد افزایش پیدا کرد.

 

وی افزود: در حوزه دستگیری اراذل و اوباش ۵۱ درصد نسبت به ۷ ماهه سال ۹۸ افزایش داشته است و این طرح‌ها به شدت ادامه خواهد داشت و کسانی که قصد برهم زدن امنیت مردم را دارند، ضرب شست پلیس را خواهند چشید.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۲۴ باند مواد مخدر در سال ۹۹ در غرب استان تهران منهدم شدند و در این حوزه نیز برنامه‌های مهمی وجود دارد که ۷۱ درصد افزایش داشته است.

 

به گزارش فارس، سردار ظهیری گفت: در حوزه کشفیات سرقت ۱۲ درصد در سال جاری افزایش داشته است و مجموع دستگیری سارقین ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در غرب استان تهران افزایش داشته است.

 

وی ادامه داد: در بحث دستگیری مجرمین سایبری ۱۰۰ درصد افزایش داشته است و نشان از روی آوردن مجرمین به فضای اینترنتی و سایبری دارد و کشف کالای قاچاق ۴۴ درصد در ۷ ماهه جاری افزایش داشته است و پرونده متشکله قاچاق ۴۰ درصد افزایش یافت.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در حوزه برخورد با صنوف غیرمجاز در غرب استان تهران ۳ درصد بازدید بیشتر صورت گرفته و ۴۳ درصد برخورد و پلمب بیشتر شده است.

 

سردار ظهیری گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی، در ۷ ماهه سال جاری ۱۴ درصد در آمار فوتی‌های رانندگی کاهش داشته است و ۲۸ درصد تصادفات جرحی ۲۸ کاهش یافته است و پلیس بنا به وضعیت جامعه برای خود برنامه‌ریزی می‌کند.

 

وی ادامه داد: در شهریار تا به امروز ۱۰۰۰ نفر از معتادین متجاهر جمع آوری شده‌اند و قصد داریم با انجام اقدامات در حوزه معتادین متجاهر در غرب تهران ۵۰ درصد کاهش داشته باشیم.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در حوزه برخورد با اراذل و اوباش به شدت برخورد خواهیم کرد و دست آن‌ها را با ابزار قانونی قطع خواهیم کرد و از حمایت مردم از پلیس تقدیر می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ش/ر
کد خبر: ۱۳۳۴
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha