۲۰۲۰۱۰۲۲_۱۷۱۵۴۳
به گزارش خبرگزاری تهران پرس ؛ سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر بازداشت بازداشت عوامل فروش سلاح اینترنتی در تهران، در این رابطه اظهار کرد: مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی و فنی موفق شدند اعضای یک باند چهار نفره قاچاق سلاح و مهمات که در فضای مجازی به تبلیغ و خرید و فروش انواع سلاحهای جنگی و شکاری و مهمات می‌پرداختند، شناسایی کنند و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان در حوالی وردآورد شناسایی شد و تحت مراقبتهای ویژه پلیسی قرار گرفت، افزود: صبح امروز با هماهنگی‌های قضائی دو نفر از اعضای این باند چهار نفره دستگیر شده و برای ادامه تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال یافتند.

 

وی بیان کرد: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان پنج قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۶۳ فشنگ جنگی انواع کلت کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی خواهند شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار مأموران پایگاه چهارم این پلیس قرار دارد.

 

ذوالقدری، امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

 

 
کد خبر: ۱۳۳۱
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha