fc8d93f86e49a205c6ec6e50a1d86257
به گزارش خبرگزاری تهران پرس ، مصطفی حسنی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام خبر فوق افزود : بر اساس دستورالعمل ابلاغی از معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، مدیریت این منطقه با رویکرد ترغیب شهروندان به انجام فعالیتهای اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت آنها ، تدابیر لازم را برای اجرای ویژه برنامه مذکور اتخاذ و روزهای آخر هر هفته را به این امر اختصاص داد.

وی ادامه داد : اجرای ویژه برنامه استیج هنری با حضور هنرمندان صاحب نام و مطرح کشور ، همخوانی ، تئاتر همراه با کارگاه های متنوع فرهنگی و... از بخشهای متنوع این ویژه برنامه به شمار می رود.

به گفته این مقام مسئول ، ویژه برنامه شادستان با مشارکت نواحی هفتگانه نیز طی روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته در سطح محلات و شهرکهای بخش حریم مختص به استقرار سکوی فرهنگ و هنر محله ، بامحتوای نقالی ، برگزاری مسابقه زوجین ، اجرای موسیقی و تئاتر ، آموزش سفالگری و ساخت کاردستی با مقوا و کاغذبرای کودکان، اهدای جوایزو... می باشد.

معاون شهردار منطقه همچنین از استقرار اتوبوس دیابت در ضلع شمالی بوستان قائم ، برگزاری کارگاه های مشاوره روانشناسی ویژه بانوان سرپرست خانوار ، اجرای ویژه برنامه دورهمی دختران معلول در بوستان بانوان نرگس نیز بعنوان اقدامات مشترک دوائر سلامت ، بانوان این حوزه معاونت نام برد.
کد خبر: ۱۳۰۷
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha