۳۰۰۱۲۱۴_۸۴۳
به گزارش خبرگزاری تهران پرس ، پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، دیروز حوالی ساعت ۱۹ حین درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و شهید شد.

 

اراذل و اوباش پاسدار بسیجی را شهید کردند

به گزارش خبرگزاری تهران پرس بر اساس اظهارات شاهدان حادثه، اراذل و اوباش در حین پارک ماشین و خرید نان به اتومبیل خانمی برخورد کرده که پس از اعتراض آن خانم و ورود نانوا به ماجرا درگیری آغاز شد.

به گفته شاهدان، اراذل و اوباش با الفاظ بسیار رکیک و ناموسی و با صدای بلند، خانم مورد نزاع و نانوا را مورد خطاب قرار داده و فضای رعب و وحشت در محله ایجاد نمودند، در همین حین پاسدار بسیجی محمد محمدی وارد صحنه شده و از اراذل و اوباش درخواست می کند که در انظار عمومی، عفت کلام را رعایت کرده و به درگیری خاتمه دهند.

اما اراذل و اوباش که در ابتدا ۲ یا ۳ نفر بودند به فحاشی ادامه دادند و با این پاسدار بسیجی نیز درگیر شده و سایر دوستان خود را نیز مطلع کردند، در جریان این درگیری، یکی از این اراذل که از قبل چاقویی را با خود به همراه داشت به پهلوی این بسیجی ضربه وارد می کند که به دلیل عمق زیاد این ضربه و پاره شدن ریه و قلب بسیجی محمدی، تلاش های پزشکان برای مداوا و احیای وی بی نتیجه ماند و این بسیجی به شهادت رسید.

گفتنی است دو نفر از این اراذل در صحنه جرم دستگیر شده اند و ۵ نفر دیگر از جمله ضارب متواری می باشند.
کد خبر: ۱۳۰۱
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha