۲۰۲۰۰۹۲۴_۱۰۵۹۱۱
صبح امروز پنجشنبه ۳مهر ماه ۱۳۹۹ سردار "محمد رضا یزدی" فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب اسلامی  که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار گردید با اشارت به مساعدت و همگامی نیروی انتظامی و سپاه در کنار یکدیگر، اظهار داشت:  نتیجه هم یاری سپاه و نیروی انتظامی ترفیع امنیت است. امروز در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ناظر هستیم  که چگونه انقلاب اسلامی از عاشورا پرورش یافته است.

سردار یزدی، بیان داشت: : در گام دوم انقلاب زمانی که به دفاع مقدس نظر می اندازیم مشاهده می کنیم  که شهید حسن تهرانی مقدم شخصی بود که دوران دفاع مقدس را درک کرده  و توانست ما را از تحریم ها به جایی برساند که امروز سلاح صادر کنیم.در دوران دفاع مقدس در  تحریم بودیم و سیم خاردار نیز به ما نمی دادندو در آن زمان حتی نمی توانستیم کلاشینکف بسازیم اما امروز موشک هایی را ساخته ایم .





وی، بیان داشت: ما در دوران دفاع مقدس با اینکه مردم توان اقتصادی ضعیفی داشتند اما به جبهه های دفاع مقدس امدادرسانی می کردند. من به غیزانیه رفتم و دیدم جوانان بسیجی بودند که ۶۰ روز در هوای بسیار گرم خوزستان کار کردند تا به غیزانیه آب رسانی کنند. این جوانان از سراسر کشور آمده بودند تا مشکل آب غیزانیه را حل کنند. در دوران دفاع مقدس نیز زمانی که کردستان و کرمانشاه و ایلام و خوزستان مورد حمله واقع شده بود جوانان از سراسر کشور به این استان ها آمدند تا از مردم دفاع کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در رابطه با شبیه سازی هشت سال دفاع مقدس با هفت ماه نبرد با ویروس منحوس کرونا در بیان مجاهدت های شهدا و مدافعین سلامت و جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان ها، اشاره کرد: در دوران دفاع مقدس پزشکان می آمدند و پایداری  نموده و جان خود را فدا می کردند. در این عصر هم پزشکان و پرستاران ما نیز هفته ها در بیمارستان ماندند و خدمات شایسته ای به مردم ارائه دادند و در رویارویی با کرونا مقاومت کردند. تمامی این اقدامات  نشات گرفته شده از دفاع مقدس است.

وی، ادامه داد: امروز جهان در برابر عظمت و جلال  مردم ما به زانو درآمده است و لشکرگاه  دشمن از هم  پراکنده گردیده است. اروپا که یک زمان چشم بسته از آمریکا تبعیت  می کرد امروز در مقابل آمریکا ایستاده است. اگر شهید حججی از شهر خود رحلت کرده و از  دین خود دفاع می کند نشات گرفته از دفاع مقدس است. وضعیت  ما نسبت به ابتدای انقلاب بسیار نیکوتر است پس می توانیم ایستادگی کنیم مثل همان زمان که افرادی بودند که چشم به غرب دوخته بودند امروز نیز برخی امید دارند امور کشور را غربی ها درست کنند. نباید نگاه به بیرون ما را متزلزل کند.

انتهای پیام/*
کد خبر: ۱۲۳۱
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha