index12
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران، همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای بزرگداشت این ایام، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۱۳ با امیرسرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

مرتضی رحمان زاده در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: حس قدر شناسی و وظیفه اخلاقی حکم می کند که قدر شناس تمام کسانی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی پا به جبهه های حق علیه باطل گذاشتند.

وی در عین حال با بیان اینکه امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح محلات منطقه متناسب با شرایط کرونا اجرایی شد ، اظهار داشت: علاوه بر اجرای ویژه برنامه های مختلف در محلات سیزده گانه ، در حال حاضر ، نمایشگاه های یادیاران با برپایی حدود ۲۰ غرفه پیرامون موضوعات شهادت و معراج ، سنگر سلامت ، عفاف و حجاب و... در بوستان های خیام و پیروزی و حسینیه خوانساری ها میزبان شهروندان است .

وی ادامه داد: حرکت دستگاه های اتوبوس گل اندود درمعابر پیرامونی بوستان ها ، آئین عطر افشانی مزار شهدای گمنام و نصب طاق های نصرت در محدوده از دیگر برنامه های اجرایی منطقه ۱۳ به مناسبت هفته دفاع مقدس بود .
کد خبر: ۱۲۳۳
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha