IMG_20200916_205749_493
اکرم محمدی مدرس دانشگاه ارشاد دماوند و مدیر عامل موسسه حقوقی و داوری عدالت پارسه گفتگو با تهران پرس گفت: این موسسه حقوقی و داوری بر آن است تا بتواند در این شرایط سخت اجتماعی باری از دوش هموطنان عزیز برداشته و تسکینی بر آلام خانواده های عزیز باشد.

وی‌افزود: دپارتمان خانواده مجموعه عدالت پارسه، آماده ارائه مشاوره در جهت حل مشکلات خانواده ها به خصوص زوج های جوان و کم تجربه می باشد. ما همچنین بر آنیم تا بتوانیم مشکلات را از طریق داوری حل و فصل نموده تا نیاز کمتری به مراجعه به دادگستری باشد.

مدیر عامل موسسه حقوقی و داوری عدالت پارسه ادامه داد: دپارتمان بسیار قوی و مجرب ملکی این مجموعه با تمام قوا تلاش می کند تا مشکلات ملکی عزیزان را اولا با صلح و سازش و ثانیا با راهکارهای سریع و کم هزینه حل نماید که این امر باعث می شود در این چرخه اقتصادی نابسامان، مردم کشورمان با صرف کمترین وقت و هزینه و با آرامش خاطر مشکلاتشان را حل نمایند.

محمدی گفت: با توجه به وضعیت خطرناک کشور صلاح بر آن است که رفت و آمدها را حذف نموده و بتوان از طریق فضای مجازی و تلفن به صورت غیرحضوری مراجعین و موکلین گرامی را در مشاوره - ثبت دادخواست و .... تا اجرا همراهی نمائیم.

وی با بیان اینکه موسسه حقوقی و داوری عدالت پارسه آماده ارائه خدمات در سراسر کشور در دعاوی داخلی و بین المللی می باشد گفت: باتوجه به وضعیت بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی متعدد آنان، این موسسه شرایطی فراهم آورده است تا تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق بتوانند با آموزش های رایگان مشغول به کار شوند که هم کسب تجربه کرده و هم درآمد خوبی برای تامین معاش خود و خانواده داشته باشنند.

مدیر عامل موسسه حقوقی و داوری عدالت پارسه ادامه داد: این موسسه مفتخر است که تا به حال توانسته تعداد زیادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق را مشغول به کار کند؛ همچنیت یکی دیگر از افتخارات این موسسه آن است که توانسته تعداد زیادی از دعاوی خانواده را ترمیم کند.

وی‌افزود: باتوجه به شرایط کرونا در جامعه متاسفانه آمارطلاق بسیار بالا رفته و مدیریت عامل این مجموعه با ارائه برنامه ریزی دقیق و مشاوره ها و راهکارهای صحیح به خانواده ها توانسته این مشکلات را حل کرده و کودکان و نوجوانان زیادی را از مجموعه ی فرزندان طلاق خارج نماید.

مدیر عامل موسسه حقوقی و داوری عدالت پارسه گفت: در این برهه از زمان که بسیاری از افراد باتوجه به ضعف کسب و کار و درآمدهای پایین و مخارج بالای زندگی گرفتار اقساط معوقه بانکی هستند و شاید اسیر بدهکاریهای سنگین بانکی ، مجموعه عدالت پارسه با ارائه راهکارهای مفید این مشکل را نیز حل کرده و بسیاری از عزیزان را از چنگ بدهی های بانکی نجات داده است.

محمدی ادامه داد: مجموعه حقوقی و داوری عدالت پارسه همچنین خدمات رایگانی در اختیار خانواده های بی بضاعت و کم درآمد که از طریق خیریه ها و کمیته و کمپ های ترک اعتیاد معرفی می شوند ، قرار داده است.

وی‌در پایان گفت: مجموعه عدالت پارسه با افتخار آماده همکاری با کلیه ی خیریه ها ، کمپ های ترک اعتیاد ، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیز خانواده های کم درآمد جامعه ، پرستاران زحمتکش بیمارستان ها و حتی نیروی خدماتی کلیه ی درمانگاه ها و بیمارستان ها می باشد.
کد خبر: ۱۲۰۲
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha