index2



به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران، در این مراسم ضمن قدردانی از از زحمات اصغر صوفی ، فرمانده سابق حوزه بسیج منطقه با حکم رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران، مهدی آجر لو به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید غلامعلی پیچک منصوب شد.

مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه در ابتدای جلسه ، ضمن خیر مقدم به میهمانان و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای صوفی، فرمانده سابق حوزه بسیج و آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید منطقه گفت : خوشبختانه اقدامات ، فعالیت ها و برنامه های خوبی در منطقه ۱۳ پیرو دستور العمل و ابلاغیه های سازمان بسیج شهرداری تهران انجام شده است که امیدوارم با حضور فرمانده جدید حوزه بسیج این روند ادامه داشته و تقویت شود.


وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس ، برگزاری با شکوه برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس را ضروری دانست و افزود : با استفاده از ظرفیت ها و امکانات شهرداری و همچنین مشارکت حوزه بسیج ، این برنامه ها به نحو احسن و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

مجتبی سالک رازی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صوفی ، فرمانده سابق حوزه بسیج ، با بیان اینکه تغییر و تحول در مسئولیت برای تحرک و پویایی مجموعه لازم است گفت : با تکیه بر اصل جوانگرایی ، آقای آجر لو به عنوان فرمانده پایگاه بسیج منطقه ۱۳ انتخاب شد که امیدوارم با انرژی مضاعف در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید منشا خدمات موثر باشند.

وی افزود : در فعالیت های خود همواره سعی کردیم که هزینه ها را کاهش داده و با هم افزایی و مشارکت بتوانیم در جهت اهداف سازمان قدم برداشته و بازدهی کار را افزایش دهیم.


در ادامه اصغر صوفی ، فرمانده حوزه بسیج ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت شهردار منطقه با اشاره به سابقه نه ساله خدمت در حوزه بسیج منطقه ، گوشه ای از عملکرد های این حوزه را در زمینه جذب ۹۰ درصدی کارکنان ، کسب رتبه های برتر توسط این حوزه در زمینه نیروی انسانی و... تشریح کرد.

در ادامه مهدی آجر لو ، فرمانده جدید حوزه بسیج شهرداری منطقه ۱۳ با بیان اینکه خدمت صادقانه به شهروندان که همواره سرلوحه کار مجموعه شهرداری تهران است برگرفته از تفکر بسیجی است، ابراز امیدواری کرد که با تکیه بر این تفکر و با عنایت پروردگار و تعهد کاری بتوانم در دوره مسئولیت خود در منطقه ۱۳ خدمت کنم .




















کد خبر: ۱۱۸۵
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha