photo_2020-09-10_22-43-00

به گزارش خبرگزاری تهران پرس حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای پویش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: این پویش با هدف بسته‌بندی و توزیع لوازم‌التحریر ویژه مناطق محروم آغاز شده و این بسته‌ها در هشت نقطه کشور در نقاط محروم توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: لوازم التحریر تهیه شده از سوی ستاد فرمان امام (ره) تولید شرکت‌های داخلی بوده و برای دانش‌آموزان دبستانی و دبیرستانی به تفکیک دخترانه و پسرانه فراهم شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: این بسته‌بندی‌ها تمامی نیاز یک دانش آموز دبستانی و دبیرستانی برای آغاز سال تحصیلی اعم از کیف، جامدادی آماده شده حاوی مداد، پاک کن، تراش، خودکار، دفاتر ۱۰۰برگ،۸۰ برگ و ۵۰ برگ به تفکیک خط دار و نقاشی به همراه مداد رنگی و خط کش ژله‌ای را فراهم کرده است.

حسین آبادی با اشاره به اینکه در محتوای فرهنگی نوشت افزار‌ها از شخصیت‌های داخلی مانند فیل‌شاه، شاهزاده روم، حسنی کوچولو و تمثال‌های شهدا با محوریت حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای عرصه سلامت استفاده شده است، گفت: مسجد مقدس جمکران نیز جهت تسهیل کار بسته بندی بخشی از این لوازم التحریر با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری داشته است.

کد خبر: ۱۱۹۶
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha