۳۴۹۱۹۳۸
‎به گزارش تهران پرس؛ احمد برزگر مسئول معاونت سیاسی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در نشست بصیرتی سیاسی با موضوع «تحریف» که  برگزار شد گفت: برخی داخلی ها به ناخواسته به جریان «تحریف» کمک می کنند و باعث تقویت آن می شوند.

‎وی افزود: جریان تحریف به دنبال آن است که کشور را به حدی ضعیف نشان دهد تا مجبور به سازش با آمریکا شود و از این طریق، آمریکا امتیازات لازم را کسب کند.

‎برزگر بیان داشت: جریان تحریف واقعیات موجود در کشور را وارونه نشان میدهد و جریان تحریم هم با فشار اقتصادی بر کشور ما به دنبال شکست نظام است که قطعا این آرزو را به گور می برند.

‎مسئول معاونت سیاسی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم قطعا شکست خواهد خورد، چراکه در شرایط کنونی باید یک جبهه متحد ترتیب داده شود برای ایجاد تولید محتوا در فضای مجازی تا هم پاسخ شبهات داده شود و هم پاسخ کسانی که در داخل و خارج تلاش می کنند انقلاب را منحرف کنند.

‎وی گفت: گاهی از سوی یک گروه یا کانالی در فضای مجازی یا فرد در یک روزنامه مطلبی عنوان می شود که بعدا میبینید همان مطلب با آب و تاب بیشتری از سوی رسانه های معاند منتشر می شود.

‎اررط یہ برزگر در خصوص مذاکره با آمریکا بیان داشت: جریان تحریف مربوط به کسانی است که زمانی که بحث مذاکره با آمریکا و قرارداد برجام مطرح بود، می گفتند که با این مذاکره همه مشکلات کشور حل و فصل می شود اما همین افراد به محض اینکه بحث توافق راهبردی با کشور چین مطرح شد، جنجال راه انداختند و گفتند بخشی از کشور فروخته شد.

‎مسئول معاونت سیاسی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) تاکید کرد: نیاز است در فضای مجازی به صورت راهبردی و هدفمند ورود پیدا کنیم چرا که دشمنان و استکبار جهانی نقشه ها و توطئه های زیادی دارند که باید با بصیرت و هوشیاری ملت ایران این نقشه ها خنثی شوند.

‎وی درخصوص راه های مقابله با تحریف اظهار داشت: تحریف مانند جبهه جنگی است و در میدان باید همه باهم متحد باشیم، همچنین ابزار رسانه ای، منبرها، مساجد، مراکز دانشگاهی را به کار بگیریم و موضوع را برای عموم روشن کنیم.

‎برزگر درپایان گفت: شفافیت، اطلاع رسانی سریع و به موقع، خنثی کردن پاسخ توطئه های دشمن و پاسخ دادن به شبهات می تواند تنها راه مقابله با دشمن در خط تحریف باشد.
کد خبر: ۱۱۶۰
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha