۱۰۶۰۵۷۳۶_۹۶۱
به گزارش پایگاه خبری پلیس، صبح امروز چهار شنبه سردار "حسین رحیمی" به همراه دکتر "علی القاصی مهر" دادستان تهران، سردار "حسین یزدی" فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، و جمعی دیگر از مسئولان شهری، قضایی و انتظامی پایتخت، از مناطق شوش، مولوی و هرندی، به منظور بررسی پاکسازی های انجام شده در این مناطق از حضور معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر، بازدید کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این بازدید با بیان اینکه از زمان آغاز اجرای عملیات پاکسازی در این مناطق حدود یک سال و ۸ ماه می گذرد، اظهار کرد: مناطقی که پاکسازی شده، بالغ بر ۳۰۰ هزار شهروند را در خود جای داده و این افراد در حال امرار معاش و زندگی هستند.

وی با بیان اینکه مدت زمان پاکسازی این مناطق در ۱۰ روز به اتمام رسید، افزود: امروز پارک هایی که محل به محل به تفرجگاه مردم اهالی این مناطق تبدیل شده، زمانی محل جولانگاه معتادان متجاهر، تزریقی، خرده فروشان موادمخدر و ...، بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام ۹۳۷ عملیات در مدت زمان سپری شده برای پاکسازی مناطق جنوب تهران از وجود معتادان متجاهر، تصریح کرد: هفته گذشته طرحی اجرا شد که در حاشیه آن ۲۰ نفر از ارازل و اوباش و ۲۰۰ سارق معتاد متجاهر دستگیری شدند و همچنین ۱۵۰ کیلوگرم از انواع موادمخدر از منازل این افراد کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به شیوع بیماری کوید ۱۹ و تاثیر آن بر روند نحوه بازپروری معتادان متجاهر جمع آوری شده، بیان کرد: با توجه به شیوع این بیماری، افرادی که جمع آوری شدند با رعایت پروتکل های بهداشتی، مورد بازپروری قرار گرفتند.

وی افزود: متاسفانه حدود ۱۲ مرکز توزیع متادون در این مناطق وجود دارد که باید همه این اماکن تعطیل شوند و به مناطق حاشیه ای پایتخت منتقل شوند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه شخصا به موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی مناطق مورد تجمع این افراد ورود کرده و دستوراتی را ابلاغ کردند، خاطرنشان کرد: حدود ۱۳۵ باب منزل دارای ۸۳ اتاقک هستند و محل مصرف موادمخدر برای معتادان متجاهر است، پلمپ شده است.

انتهای پیام/*
کد خبر: ۱۱۵۴
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha