index11
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ تهران، مصطفی دینی سرپرست خدمات شهری شهرداری منطقه۹، با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای طرح کاپ از شروع اجرای طرح مذکور تاکنون، اظهار کرد: اجرای طرح کاپ در ۳۰ساختمان‌ وابسته به شهرداری و ۱۳ ساختمان غیر وابسته به مجموعه شهری شامل سازمان ها، ادارات و شرکت ها انجام شده است.

وی افزود: توزیع ۵۰۰ عدد مخزن پلاستیکی و ۱۵۰ عدد کارتن پلاست در آبدارخانه، نصب لوگوی طرح کاپ بر روی مخازن، نصب پوستر آموزشی در تمام آبدارخانه و کد گذاری مخازن از جمله برنامه‌های اجرایی در منطقه۹ بوده است.

سرپرست خدمات شهری شهرداری منطقه۹ همچنین عنوان کرد: اجرای طرح کاپ در سازمان‌هایی از جمله؛ زمین شناسی، نقشه برداری، هواشناسی و اداره برق رودکی، پلیس راهور، شرکت بهساز ملت، هلی کوپتر سازی انجام شده است.

دینی با اشاره به برنامه های آموزشی در محلات به منظور اجرای طرح کاپ گفت: اجرای طرح محله پاک در محله دکتر هوشیار و محله مهرآباد جنوبی با هدف حذف مخازن تر از معابر و کاهش پسماند در منازل توسط آموزشگران اداره بازیافت منطقه از جمله اقدامات بوده است.

وی یادآور شد: توزیع ۱۰۰عدد مخزن پلاستیکی و کارتن پلاست ویژه پسماند خشک در مساجد، حسینیه‌ها و هیات‌ها، توزیع ۵۰۰ کیلوگرم کیسه‌های بزرگ آبی پسماند خشک به هیات ها‌ی مذهبی، برقراری سرویس‌های جمع آوری در اماکن اصلی توزیع نذورات و در نهایت جمع آوری مستمر پسماند خشک از راسته‌های تجاری و اماکن با حجم بالای زباله در روز‌های عزاداری از دیگر برنامه‌ها می باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ در بخشی دیگر به موارد اجرایی در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت:اکران اینفوگرافیک و نصب پوسترهای توصیه های مدیریت پسماند در زمان شیوع ویروس کرونا در معابر پرتردد منطقه، آموزش کارگران، ضدعفونی مستمر غرفه های بازیافت و ایستگاه و ماشین آلات، تعطیلی تمامی فعالیت های غرفه های بازیافتی، تجهیز تمامی کارگران و متصدیان به ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ایام کرونا انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۶
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha