n00731555-b
«مالک شریعتی نیاسر» سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهروپردیس در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تهران پرس  دررابطه با حول موضوعات جلسه (یکشنبه) این کمیسیون،بیان داشت: در آغاز جلسه  کمیسیون انرژی مبحث انتخاب مشاورین کمیسیون در دستور کار قرار گرفت،  ۵۸ نفر توسط اعضای کمیسیون به عنوان مشاور برای کمیسیون پیشنهاد شدند که رزومه آنها مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به تعداد زیاد کاندیداها مقرر شد که شاخص‌هایی برای تعیین اعضای این ۵ نفر توسط کمیسیون مطرح و تعیین شود.

نماینده مردم تهران در  مجلس شورای اسلامی در رابطه با شاخص‌های انتخاب مشاورین کمیسیون انرژی، افزود:  شاخص‌ها در سه بخش صلاحیت‌های عمومی، سوابق کاری و تحصیلی مرتبط با موضوعات کمیسیون تعیین شد. همچنین معین گردید هیئت رئیسه کمیسیون انرژی براساس این شاخص‌ها این ۵۸ نفر را ارزیابی کند، امتیاز بدهد و ۲۰ نفر اول را انتخاب کند و در جلسه آینده اسامی را در صحن کمیسیون مطرح کند تا اعضا از میان آنها ۱۰ نفر را انتخاب کنند و آن ده نفر طبق دستورالعمل  به هیئت رئیسه مجلس معرفی شوندو هیئت رئیسه از میان آنها ۵ نفر را به عنوان مشاور کمیسیون انرژی انتخاب کند.

مالک شریعتی در پایان اشاره کرد: در بخش دیگر جلسه کارشناس مرکز پژوهش‌ها توضیح کوتاهی  در رابطه با طرح برق رایگان وزارت نیرو ارائه کرد و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین معین شد که کمیته برق کمیسیون انرژی به ریاست محمدنژاد جلسه‎ای با مسئولین وزارت نیرو در این حوزه برگزار کند و جزئیات محاسبات، نحوه مصرف گروه‌های کم صرف و پرمصرف را ارائه بدهند، همچنین محاسبات تعداد مشترکین مشمول این طرح را ارائه بدهند و گزارش این موضوع را کمیته برق به به صحن کمیسیون انرژی ارائه بدهد که در ارتباط با آن اعلام نظر رسمی صورت بگیرد.

انتهای پیام/*
کد خبر: ۱۱۳۸
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha