IMG_20200906_195655_447
حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند و عضو کمیسیون اجتماعی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تهران پرس در توضیح اینکه آیا با بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی موافق هستید و نیاز به آموزش حضوری را لازم می بینید، اظهارداشت: اساس آموزش بر مبنای حضور فیزیکی است. اگر ۳ رکن  معلم، متعلم و فضای آموزشی باشد، حق آموزش کامل و جامع ادا می گردد.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: با تجهیز کردن مدارس به دستگاه های ضدعفونی کننده و توزیع ماسک علی الخصوص در مدارس مناطق محروم، موافق آموزش حضوری هستم؛ لیکن آموزش و پرورش برای تحقق بخشی از این نیازها نیازمند یاری خیرین مدرسه ساز هستند.

نماینده مردم کلیبر در خصوص معایب آموزش مجازی، افزود: از آن جایی که سال تحصیلی جدید را با توجه به شرایط کرونایی به دو صورت مجازی و حضوری تجربه خواهیم کرد، لازم به ذکر است که شیوه آموزش مجازی خصوصا برای مناطق محروم معایبی خواهد داشت. اولا زیر ساخت های ارتباطی اعم از اینترنت در مناطق دورافتاده با مشکل مواجه بوده ثانیا بعضا خانواده هایی هستند که فاقد گوشی مدرن می باشند . ثالثا توانایی مالی جهت تهیه گوشی را ندارند.

وی در پایان ، اشاره کرد: اساس آموزش بر پایه حضوری بوده و قرار گرفتن در فضای آموزشی و پژوهشی در رشد و شکوفایی محصلان تاثیرگذار خواهدبود.

 
کد خبر: ۱۱۲۹
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha