oii
به گزارش تهران پرس و به نقل از آی هینا، محمد هاشمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران،با اشاره به این که در سال های اخیر، جنگ، جدال و دفاع به سمت جنگ اندیشه ها، جدال در فضای مجازی و بستر سایبری حرکت کرده است افزود: در ایران بعد از یک دوره درخشانی که با اندیشه و علوم انسانی دیگران را به چالش می کشیدیم، دچار رکود شدیم و دنیای غرب اندیشه های اشتباه خود را با کمک عده ای ناآگاه خبره به ما تحمیل کرد.

 

وی افزود: بسیاری از اندیشمندان ما از جمله شهید مرتضی مطهری فرصتی یافتند که بسیاری از شبهات و کج روی ها را در حوزه اندیشه پاسخ دهند.


هاشمی تاکید کرد: علوم حوزه انسانی و اندیشه در کشور باید بیش از گذشته تقویت شود.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سلامت گفت: در دنیای امروز هجمه های مختلفی که بر علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می شود در حوزه نرم افزاری و سایبری است و در حدود ۲ هزار سایت در بیرون از کشور برای تغییر سبک زندگی ما با حمایت دشمنان فعالیت می کنند.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: دشمنان برنامه ریزی گسترده ای در حوزه سایبری انجام داده اند و در فضای سایبری هجمه های مختلفی علیه کشور صورت می گیرد که باید با برگزاری رزمایش سایبری از این حوزه در برابر تهدیدات و آسیب های مختلف محافظت کرد.

 

وی افزود: ؛ ما امروز به فعالیت بیشتر در فضای سایبری نیاز داریم و باید این فضا را تا حد توان در اختیار بگیریم و در این فضا از ارزش های دینی و اسلامی خود دفاع کنیم.

 

هاشمی تاکید کرد: شوراهای اطلاع رسانی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات تشکیل و از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی به مردم و بیمه شدگان استفاده شده است.

هاشمی با بیان این که برکت خون شهیدان درحال توسعه است گفت: باید توانمندی های حوزه سایبری بیان و توجه مسئولان و نهادهای مختلف به حوزه فضای سایبری معطوف شود.

وی افزود: رزمایش سایبری یک فضای ذهنی مناسب در راستای صیانت از حوزه سایبری ایجاد می کند.

هاشمی تصریح کرد: رزمایش سایبری بیمه سلامت با تکیه بر ظرفیت‌های فضای مجازی در جهت ارتقا کیفی ارائه خدمات به شهروندان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه به گیرندگان، خدمت دهندگان و سیاست گزاران خدمت در سازمان بیمه سلامت برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۱۱
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha