index022
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ تهران، مهناز استقامتی شهردار منطقه۸ تهران گفت: مدیریت شهری منطقه ۸،در محرم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی به استقبال ایام محرم و صفر رفته و در تلاش است تا فضایی فرهنگی و معنوی را برای شهروندان ایجاد کند.

شهردار منطقه ادامه داد: سیاه پوشی میدان های اصلی منطقه ،اهتزار بیرق ها و پرچم های حسینی در نواحی،محله‌ها و پل ها از مهمترین این موارد به شمار می رود ضمن اینکه همزمان اکران پیام های حسینی به مناسب ماه محرم در نقاط پرتردد منطقه انجام شده است.


استقامتی همچنین افزود: نصب پرچم‌،ریسه و کتیبه‌های عزاداری در میادین و خیابان‌های اصلی و اکران بنر طرح محرم بر روی سازه‌های این منطقه از دیگر اقدامات انجام شده است .

شهردار منطقه در ادامه از اجرای ویژه برنامه‌هایی برای عزاداری شهروندان در ماه محرم خبرداد و گفت:با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان و به منظور پیشگیری از بیماری کووید ۱۹، طرح موکب سلامت به منظور هر چه بهتر اجرا شدن مراسم‌های عزاداری و باهدف تقویت مشارکت هیات مذهبی، ایجاد روحیه و انگیزه در میان مردم، با رعایت و ارتقاء پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های پرتردد برپا شده است .ضمن اینکه توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در چهارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی با استفاده از ظرفیت های خیرین محلی و گروه‌های جهادی سطح منطقه دردستورکار قرار گرفته است.

 
کد خبر: ۱۰۶۱
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha