index024
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران، برای اولین بار در شهر تهران و در مراسمی با حضور مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ ، مدیر واحد سیستم های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ،معاونین اجرائی منطقه، ساختمان های شماره ۴ و مجتمع کوثر به عنوان ساختمان های "دوستدار دوچرخه" افتتاح شدند.

در حال حاضر ، ساختمان های حمل و نقل ترافیک ، فنی و عمرانی و مجتمع کوثر ، ضمن تجهیز به ۲۰ دستگاه دوچرخه ، تسهیلات پارکینگ رایگان و امن را با جانمایی دوچرخه بند دارا می باشند تا کارکنان در تردد های کاری خود با استفاده از دوچرخه دچار مشکل نشوند .


همچنین برای اولین بار در بین مناطق ۲۲ گانه و برای فراهم کردن آسایش و رفاه کارکنان، اتاق هایی که مجهز به لوازم کمک های اولیه و نظافت فردی از قبیل دوش ، سشوار ، اتو و کمد تعویض لباس هستند ، مطابق دستور العمل ابلاغی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در این ساختمان ها دایر شده است .

 


در راستای تدابیر شهرداری تهران در استفاده از حمل و نقل پاک و همزمان با پویش سه‌شنبه های بدون خودرو ، هر هفته ، یکی از ساختمان های نواحی چهارگانه و ستادی نیز ، دوستدار دوچرخه می شوند .


همچنین تسهیلاتی از سوی معاونت منابع انسانی شهرداری منطقه۱۳ برای کارکنان دوچرخه سوار در نظر گرفته شده تا آنان بتوانند برای رفت و آمد از این مد حمل و نقلی پاک و انسان محور استفاده کنند .
کد خبر: ۱۰۶۳
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha