IMG-20200822-WA0063
سردار "حسین رحیمی" در مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم "حامد ضابط" از مأموران سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه مأموران ناجا برای برقراری امنیت، آسایش و پاکسازی جامعه از برهم‌زنندگان اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر جان خود را فدا می‌کنند، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره برای برقراری نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند، در این مسیر تا پای جان ایستاده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: امروز یکی از اهداف اصلی دشمننان برهم زدن امنیت جامعه است و لایه‌های زیادی را در استراتژی خود برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه دشمن امروز با تحریم، بر اخلال در نظم و امنیت سرمایه‌گذاری فراوانی کرده و تحرکات خود را از مرز‌ها شروع کرده است، گفت: دشمنی که به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است، خود را مدافع حقوق مردم می‌داند.

سردار رحیمی عنوان داشت: این دومین شهیدی است در چندماه اخیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راه برقراری امنیت تقدیم نظام کرده است؛ شهید حامد ضابط هفته گذشته نیز تا آستانه شهادت پیش رفت؛ او در هفته گذشته سارقی را تعقب کرد و آن سارق کودکی را گروگان گرفت، اما شهید ضابط ایثارگرانه توانست کودک را آزاد و سارق را دستگیر کند.

سردار رحیمی با بیان اینکه مجرمی که شهید ضابط را به شهادت رساند، پنج بار دستگیر و راهی زندان شده بود، افزود: این مجرم سوابق متعدد سرقت، شرارت و قاچاق مواد مخدر را در پرونده خود دارد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: مجرمان امروز وقیح‌تر شده‌اند و لذا باید هزینه بیشتری بدهند و از دستگاه قضا می‌خواهیم با شدت بیشتری مجرمان را مجازات کند.

سردار رحیمی با بیان اینکه لباس پلیس لباس شهادت، مقاومت و ایستادگی و ایثار برای اسلام و ملت سربلدمان است و ما زمانی که این لباس را به تن کرده ایم، شهادت را به جان خریده ایم، گفت: مأموران نأجا با تأسی از ۲۳۰ شهید انقلاب اسلامی برای استقرار نظام اسلام و مبارزه با قاچاقچیان تا آخر ایستاده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شبانه‌روز مجاهدانه و مقتدرانه برای استقرار انضباط عمومی در سطح کشور ایستاده است و شهادت همکارانمان ما را در این مسیر، مستحکم‌تر می‌کند.
کد خبر: ۱۰۳۷
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha