۱۳۹۹۰۵۲۶۱۱۳۱۳۹۵۱۴۲۰۹۶۰۹۳۴
مرتضی کرمانی‌مقدم درباره تساوی ۳ - ۳ تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: وقتی تیمی با ۱۰ بازیکن از حریفش ۲ بر صفر عقب است و بعد ۳ بر ۲ جلو می‌افتد، کار بزرگی کرده است. انگیزه بچه‌ها پس از قهرمانی کمتر شده است، اما آنها می‌توانستند در بازی‌های گذشته امتیازات خوبی بگیرند و رکورد بزنند. طبیعی است که انگیزه‌ها پس از قهرمانی پایین می‌آید، اما همین که پرسپولیس بازی ۲ بر صفر عقب افتاده را با ۱۰ بازیکن برگرداند، رضایت‌بخش است.

وی درباره عدم استفاده یحیی گل‌محمدی از بازیکنان جوان خود، پس از قطعی شدن قهرمانی شاگردانش در لیگ نوزدهم اظهار داشت: فکر می‌کردم یحیی چنین کاری کند، اما باید به تصمیم او احترام گذاشت. گل‌محمدی هر بازی با تیم اصلی خود به زمین می‌رفت و شاید اگر پرسپولیس از حریفش پیش می‌افتاد یا بردش قطعی بود، بازیکنان جوان به میدان می‌آمدند. با این حال شرایط به گونه‌ای بود که پرسپولیس در دیدارهای اخیر یا گل خورده بود یا بازی با تساوی پیش می‌رفت.

بیشتر بخوانید



پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره ادامه راه سرخپوشان در جام حذفی و لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس روزهای سختی در پیش دارد. فکر می‌کنم الان ششدانگ حواس تیم به دربی است و بازیکنان شاید مراقب این بودند که مصدوم نشوند. دربی دیداری خاص است و فکر می‌کنم پرسپولیس به همین دلیل به راحتی امتیاز از دست می‌دهد. اگر تیم در دربی پیروز شود، انگار تمام این بازی‌ها فراموش می‌شوند. همه بازیکنان با تمام توانایی در دربی به میدان می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال استقلال , دربی پایتخت , تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ,

کرمانی‌مقدم در مورد اشتباهات بوژیدار رادوشویچ در دیدارهای اخیر سرخپوشان خاطرنشان کرد: رادو دروازه‌بان بدی نیست و در چند بازی عملکرد بسیار خوبی داشت، اما گل‌محمدی حتماً باید به فکر یک دروازه‌بان دیگر باشد. تا زمانی که رقابت در تیم نباشد، شرایط همین می‌شود. باشگاه پرسپولیس باید حواسش را جمع کند و دروازه‌بان خوبی به خدمت بگیرد.

وی درباره وضعیت شاگردان یحیی گل‌محمدی در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: کار سختی داریم، اما امیدوار هستم. شرایط لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و پرسپولیس باید با قدرت و برای قهرمانی وارد مسابقات شود. اگر پرسپولیس از گروه خود صعود کند و چند بازیکن جدید بگیرد، قطعاً حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره احتمال بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم اظهار داشت: این شرایط همیشه وجود دارد. همیشه بازیکنان بی‌کیفیتی جذب می‌شوند که کمکی به پرسپولیس نمی‌کنند و باید پول آنها را هم بدهیم. باشگاه همیشه در این شرایط ضربه خورده است،‌ اما امیدوارم بیشتر روی یارگیری و جذب مربی دقت کنند. گل‌محمدی پرسپولیس را خیلی خوب رهبری می‌کند و مطمئنم تیم روز به روز بهتر می‌شود. امیدوارم با پرداخت بدهی‌ها، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته نشود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۰۰۳
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha