IMG_20200621_153454_480
صبح امروز چهارشنبه ۲۲مرداد ۱۳۹۸ سردار حسین رحیمی"رئیس پلیس پایتخت " در اجرای پنجمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با رویکرد مبارزه با قاچاقچیان عمده، خرده فروشان  موادمخدر و معتادین متجاهر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر و پایگاه های تابعه  که در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزارگردید در حضور خبرنگاران، اظهارداشت: در ابتدا از تمامی خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار از اینکه خبرهای امیدوار کننده در رابطه با تلاش فرزندان این مرز و بوم در نیروی انتظامی برای استقرار نظام و امنیت و برخورد با اخلال گران نظم، سارقین، قاچاقچیان، مجرمین انعکاس می دهید، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: بالغ بر ۲تن و ۲۲۴کیلو انواع موادمخدر کشف که بیشترین کشفیات نیز ، مربوط به تریاک می باشد.

وی در رابطه با متلاشی شدن ۳ باند بزرگ موادمخدر ، عنوان داشت: ۲۵ قاچاقچی بزرگ را که از نقطه صفر مرزی موادمخدر را به پایتخت می آوردند، دستگیر شدند. ۱۰ باند خرده فروش نیز منهدم گردید.

سرداررحیمی، گفت: ۹۲۳ نفر توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر را دستگیر و تحویل مراجع قضائی داده شد . ۲۱۰۰ نفر از معتادین متجاهر را در سطح شهر جمع آوری و تحویل مراجع قضائی داده شدند. ارزش میزان موادمخدر و اقلام آن  ۲۱میلیارد تومان برآورد شده است. ۸دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان توقیف و ۴۲۰ عدد انواع و اقسام آلات و ادوات مصرف موادمخدر از قبیل ترازو، پایپ و وافور کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص اینکه ۱۰تا ۱۵ هزار معتاد متجاهر در سطح شهر رها هستند و امنیت شهر را دچار اخلال کرده اند، افزود: از دستگاه های مربوطه استدعا دارم که پیگیر جمع آوری این معتادین باشند. همکاران بنده در نیروی انتظامی با سختی های بسیار به جمع آوری معتادین پرداخته ، در صورتی که هیچ مسئولیتی ندارند اما اینکه با کم مهری روبرو می شویم گله مند هستم؛ از مسئولین می خواهم که مسئولانه تر پای کار بیایند‌

این مقام ارشد انتظامی در خصوص اینکه اکثر مواد مخدر گل که در ایران موجود می باشد تراریخته هست، اشاره کرد: دشمنان برای جوانان ما برنامه ریزی کرده اند و میزان تخریب اثربخشی این مواد بسیار بالاست ؛ خانواده های عزیز بایستی مراقب جوانان خود باشند و مسئولین نیز پای کار بیایند تا به نتیجه برسیم.

 
کد خبر: ۹۷۱
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha