index01
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران، در مراسم اختتامیه ممیزی که با حضور شهردار منطقه ١٣ ،معاون توسعه و پایش اداره کل محیط زیست شهرداری تهران ، رییس اداره ارزیابی و استاندارد محیط زیست ، تیم ممیز شرکت نیس امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، ضمن اعلام شناسایی ۲۰ نقطه قوت و ۱۰ نقطه بهبود در منطقه۱۳ ، این منطقه موفق به کسب گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ شد.

تیم ممیزی در این جلسه اعلام کرد که با توجه به ارزیابی زیست محیطی مجموعه شهرداری منطقه۱۳، این منطقه به صورت سیستماتیک ، مسائل و موضوعات محیط زیستی در فعالیت ها و اقدامات خود لحاظ کرده و در نتیجه نقاط قوت زیادی شناسایی شده است.

همچنین مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه در این جلسه به قابلیت های زیست محیطی منطقه اشاره کرد و افزود:با توجه به رویکرد مدیریت شهری در دستیابی به توسعه پایدار شهری ، کلیه معاونت ها و ادارات در تمامی فعالیت های خود ، نگاه محیط زیستی را مد نظر قرار دهند.

وی در ادامه بر ضرورت ایجاد رویکرد سیستماتیک در مدیریت محیط زیست تاکید کرد و گفت : همه باید تلاش کنیم که الزامات و موضوعات زیست محیطی در مسیر صحیح ریل گذاری شوند تا سبب پایداری سیستم شود .
کد خبر: ۹۶۲
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha