index02
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸ تهران، در این نشست مهناز استقامتی، شهردار منطقه با اشاره به وضعیت کلی و خطرپذیری منطقه گفت:برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اجرای منطقه۸ با توجه به سلامت شهروندان در اولویت قرار گرفته و پیگیری و اجرا می‌شود به همین دلیل منطقه۸ در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مدیریت بحران اعلام آمادگی و همکاری می‌کند.

رضا کرمی محمدی، ریاست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در این دیدار گفت:تربیت و آموزش نیروهای داوطلب مردمی، واکنش اضطراری محله‌ها در مناطق ۲۲گانه شهر به منظور پیشگیری از آسیب‌های ناشی از مخاطرات، کاهش خطرپذیری و افزایش تاب‌آوری و همچنین آمادگی و مقابله با بحران‌های احتمالی ضروری است.

وی منطقه۸ را از این لحاظ مناسب ارزیابی کرده و افزود:رسیدگی به وضعیت بافت‌های فرسوده و توجه ویژه به آنها دارای اهمیت است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با استقبال از اجرای طرح میراب در منطقه۸ گفت: «امید است به زودی شاهد بهره‌برداری از دومین مخزن آب اضطراری در منطقه۸ باشیم.

در پایان رضا کرمی محمدی با توجه به اهمیت مبارزه با بیماری کرونا، تولید ماسک در منطقه۸ به صورت کاملا بهداشتی را مورد تمجید قرار داد. جلال قربانی، مشاور و رییس حوزه ریاست این سازمان نیز در این دیدار حاضر بود و نکاتی را درباره اهمیت مدیریت بهینه بحران در این منطقه بیان کرد.
کد خبر: ۹۶۱
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha