۱۰۶۰۵۷۳۶_۹۶۱
بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار که با یاد و خاطره یکی از شهدای اهل قلم، “شهید محمود صارمی ”گره خورده است، یادآور ایثار، جانفشانی و رشادت های پیدا و پنهان و مجاهدت خبرنگاران متعهد است.

خبرنگاران متعهد، همواره در عرصه جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، مجاهدانه ایستاده اند و با تعهد و تخصص خود از قله های رفیع فرهنگ و تمدن این مرز و بوم دفاع کرده اند و اجازه نداده اند میراث گران بهای فرهنگ کشور عزیزمان ایران را بیگانگان به یغما ببرند. امروز که دشمنان و بد خواهان انقلاب اسلامی به مرزهای فرهگی ما شبیخون زده اند بیش از هر زمان دیگر اهمیت و حساسیت کار شما به عنوان افسران جنگ نرم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، فراوان و ستودنی است.

اینجانب، با تبریک و گرامی داشت " روز خبرنگار "، از شما به پاس زحمات و تلاش هایی که با انتشار اخبار امیدبخش، زمینه افزایش امنیت در جامعه را فراهم آورده اید کمال تشکر و قدردانی را دارم. امید است که در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار، همکاری شما با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بهره مند و برخوردار باشیم. از خداوند متعال موفقیت روز افزون را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار حسین رحیمی

رئیس پلیس پایتخت
کد خبر: ۹۴۱
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha