index02
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با اشاره به ایجاد رینگ پیوسته پیاده روی و دوچرخه سواری به طول ۵۰۰ کیلومتر در شهر تهران بر اساس چشم انداز طرح بهسازی معابر پیاده و احداث مسیرهای دوچرخه گفت : در این رینگی که قرار است ایجاد شود، منطقه ۱۳ با محوریت خیابان پیروزی به مناطق ۸ ، ۱۲ و ۱۴ متصل و از این طریق به رینگ پایتخت می پیوندد.


شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه طراحی مسیر های مناسب سازی شده به گونه ای است که همه شهروندان اعم از عابران پیاده، دوچرخه سواران و افراد کم توان جسمی از مواهب آن برخوردار می شوند ، ادامه داد : با توجه به ابلاغیه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ، عملیات بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه با توجه به نقشه ها و نشانی های ارسالی منطقه ۱۳ اجرایی می شود.


وی ادامه داد : این طرح در منطقه ۱۳ به وسعت ۱۶ کیلومتر در مسیر خیابان های پیروزی، سی متری نیروی هوایی ،امامت ، پنجم نیروی هوایی و... اجرا می شود.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به موقعیت و اهمیت خیابان پیروزی به عنوان شریان اصلی تصریح کرد : از سالیان گذشته عملیات پیاده روسازی و احداث مسیر دوچرخه سواری به منظور تسهیل شهروندان و اتصال به مسیر دوچرخه سایر مناطق همجوار در دستورکار معاونت فنی و عمرانی این منطقه قرار گرفته و در حال حاضر ۹۰ درصد از طول این مسیر دارای مسیر دوچرخه سواری و آماده بهره برداری است.


وی اضافه کرد : در سال جاری نیز احداث مسیر دوچرخه در مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید دوران نیز در دستور کار قرار دارد که با اجرای آن ، شهروندان می توانند از خیابان پیروزی تا درب اول سرخه حصار و در ادامه تا پیست دوچرخه سواری داخل بوستان جنگلی سرخه حصار رکاب بزنند.
کد خبر: ۹۱۷
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha