۱۵۷۲۶۷۶۰۱
حامد خیرخواهان روز پنجشنبه در گفت گو با خبرگاری تهران پرس با اشاره به استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در این مرکز، افزود: با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها را تعطیل و افراد شاغل در این مشاغل متضرر شده اند، به همین جهت یکی از رویکردهای مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در پنج نوبت میان مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مساجد و افراد شناسایی شده و نیز متضرران از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در ادامه، برنامه های مرکز در دهه ولایت را تشریح کرد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی، تهیه و توزیع بسته های غذایی شامل اقلام خوراکی و طبخ و توزیع غذای گرم از دیگر برنامه های این مرکز در این ایام خجسته است.

خیرخواهان، اهدای بسته های بهداشتی به خانواده های معزز و معظم شهدا و ایثارگران را یکی دیگر از رویکردهای مورد توجه در این مرکز دانست و تصریح کرد: راه اندازی «پیک سلامت» با حضور فعالان این مرکز و باکمک و مساعدت ناحیه مالک اشتر، گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی، بسیجیان عزیز، فعالین و معتمدین محلات و مساجد از دیگر اقدامات مورد توجه در بحران کرونا بوده است.

وی با تبریک دهه ولایت، اعیاد سعید قربان و غدیر را اعیاد تهذیب نفس، تقرب به حضرت باری تعالی دانست و افزود: نیکی و خدمت به هم‌نوعان در این ایام مصفا شدن قلوب و تقرب به پروردگار را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۸
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha