به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه با مدیر، معاونین اداره شعب استان تهران و تعدادی از روسای شعب شهر تهران اظهار داشت: بیش از نیمی از جریان نقدینگی کشور در استان تهران در جریان است، ازاین‌رو شبکه بانکی بیشترین تمرکز را در این استان دارد.
۱۵۹۵۸۴۶۹۴۳۷۹۸qij70j8ub2rrspq07bmepqouhv

به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه با مدیر، معاونین اداره شعب استان تهران و تعدادی از روسای شعب شهر تهران اظهار داشت: بیش از نیمی از جریان نقدینگی کشور در استان تهران در جریان است، ازاین‌رو شبکه بانکی بیشترین تمرکز را در این استان دارد.


وی بابیان این‌که کسب سهم مناسب از سبد سپرده‌ای استان تهران در تجهیز منابع برای تقویت بانکداری توسعه‌ای بسیار مؤثر است افزود: تأمین مالی بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی در نقاط مختلف کشور با اتکا به منابع سپرده‌ای استان تهران امکان‌پذیر است و درواقع منابع سپرده‌ای استان تهران می‌تواند پیش برنده جریان تولید در سراسر کشور قلمداد شود.


مهدیان با اشاره به اهمیت راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون اظهار داشت: هدف غایی و استراتژیک اتخاذ این راهبردها تقویت مشتری مداری و حداکثر نمودن رضایت مشتریان است و روسا و کارکنان شعب، با ارائه خدمات بهینه و راهنمایی مشتریان و رفتار نیک و اخلاق حسنه می‌توانند در افزایش رضایت مشتریان و احترام عمومی به مردم گام‌های مثبتی بردارند.


وی نقش ارزشمند تسهیلات خرد و عمومی را در رفع مشکلات معیشتی حائز اهمیت عنوان نمود و گفت: تسهیلات خرد با گره‌گشایی از مشکلات روزمره، نقش مؤثری در ایجاد امید و انگیزه به آحاد جامعه ایفا می‌کند و تأکید مدیران ارشد بانک همواره بر اعمال نهایت سهل و آسان‌گیری اعطای این‌گونه تسهیلات است.



مهدیان عملکرد مجموعه مدیریت شعب استان تهران را قابل‌قبول اعلام نمود و افزود: چنانچه روسای شعب باراهنمایی مؤثر و اتخاذ تدابیر هوشمندانه، در گره‌گشایی از مشکلات مراجعین حداکثر مراقبت را اعمال نمایند، توقعات مشتریان به شکل بهتری برآورده شده و بسیاری از انتظارات پاسخ داده می‌شود.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون تأکید نمود: چنانچه خدمات بانک با نیاز مشتری در تطابق نباشد یا مشتری تمایل برای دریافت خدمت مشابه از سایر بانک‌ها داشته باشد، اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌کند نهایت خوش‌رفتاری و اخلاق حسنه را در شعب اعمال نمایند، چراکه در بسیاری موارد ملاحظه شده رفتار خوش و احترام‌آمیز سبب بازگشت مجدد مشتری برای دریافت سایر خدمات به بانک خواهد شد.


در این جلسه سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: طی سال‌های اخیر روند کارآمدی و اثربخشی فعالیت بانک توسعه تعاون به نقطه مطلوب رسیده است و حفظ این روند و ارتقای سطح خدمات تخصصی بانک، با اتخاذ تدابیر هوشمندانه روسای شعب امکان‌پذیر است.


فتاحی صدور اوراق اسناد خزانه توسط مدیریت شعب استان تهران را گامی ارزشمند از سوی پرسنل این استان اعلام نمود و گفت: صدور این اوراق در راستای تقویت انضباط مالی سازمان تأمین اجتماعی و تسویه بدهی این سازمان با پیمانکاران و تأمین‌کنندگان دارو، شرایط مناسبی را برای ایفای نقش این سازمان در دوران بحرانی شیوع کرونا فراهم نمود.


وی با اشاره به این‌که روند روان‌سازی اعطای تسهیلات عمومی و خرد طی سال‌های اخیر در این بانک تداوم‌یافته است گفت: شرایط برای اعطای تسهیلات عمومی بر مبنای ارتباطات الکترونیک آماده می‌شود و چنانچه موضوع امضای الکترونیک مشتریان در شبکه بانکی ترویج یابد، بستر برای الکترونیکی شدن فرآیند تسهیلات عمومی بدون مراجعه به شعب امکان‌پذیر می‌گردد.


سعید معادی معاون شعب و بازاریابی بانک توسعه تعاون نیز در ادامه این جلسه گفت: میزان رضایت مشتریان برآیندی از خدمات بانکی و رفتار پرسنل است و این دو مقوله مکمل و پوشش‌دهنده یکدیگر هستند. وی اثربخشی خدمات کیفی را در سایه ارتباط صحیح انسانی دانست و آگاهی بخشی و اقناع صحیح مخاطب بانکی را از مهم‌ترین موارد مربوط به اخلاق حرفه‌ای اعلام نمود.


در این جلسه که با حضور احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب بانک توسعه تعاون نیز همراه بود، محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران گزارشی جامع از عملکرد این استان طی چهار سال اخیر ارائه نمود.

کد خبر: ۸۸۳
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha