به گزارش تهران پرس، آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه امروز به منطقه لواسانات تهران رفت و ضمن شرکت در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال، بازدید سرزده‌ای هم از مجتمع قضایی شهرستان لواسانات داشت و به گفت‌وگوی رو در رو با مردم و کارکنان پرداخت. در این بازدید از پیش اعلام نشده، رئیس قوه قضائیه از نزدیک در جریان برخی مشکلات مردم قرار گرفت و دستوراتی را در این خصوص صادر کرد.
۱۳۹۹۰۵۰۵۰۰۰۴۲۲_Test_NewPhotoFree

به گزارش تهران پرس، آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه امروز به منطقه لواسانات تهران رفت و ضمن شرکت در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال، بازدید سرزده‌ای هم از مجتمع قضایی شهرستان لواسانات داشت و به گفت‌وگوی رو در رو با مردم و کارکنان پرداخت.

در این بازدید از پیش اعلام نشده، رئیس قوه قضائیه از نزدیک در جریان برخی مشکلات مردم قرار گرفت و دستوراتی را در این خصوص صادر کرد.



آیت‌الله رئیسی از اولین روز‌های مسؤولیت خود در عدلیه، هیأتی قضایی را مسؤول رسیدگی به وضعیت محدوده خوش و آب هوای لواسانات تهران کرد تا مبادا این منطقه در پیش چشم مردم تهران و ایران به نمادی از تبعیض و نابرابری‌های اجتماعی تبدیل شود. جلوگیری از تخلفات در برخی شهرک‌های خاص از نتایج همین پیگیری‌ها بود.



انتهای پیام/

کد خبر: ۸۵۱
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha