index011
به گزارش تهران پرس و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۱۳ تهران، با اشاره به رویکرد شهرداری منطقه برای تبدیل بوستان جنگلی سرخه‌حصار به قطب گردشگری شرق تهران گفت : اجرای طرح های ترافیکی –عمرانی با هدف تامین آسایش و رفاه گردشگران در محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه با نیاز سنجی صورت گرفته و با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان ، فضای پارک خودرو جهت توقف شهروندان با ظرفیت پارک ۱۰۰۰ دستگاه خودرو، طراحی و اجرا شد، ادامه داد : با همکاری معاونت های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی ، برای رفاه حال گردشگران ، در نظر داریم ، حدود هزار واحد پارکینگ حاشیه ای دیگر نیز در سال جاری ایجاد کنیم.

وی یکی از برنامه های پیش رو این منطقه را ، اجرای دیوار مالون در خیابان‌های جنگل سرخه‌حصار برشمرد و افزود : این طرح برای پیشگیری از ریزش آب و خاک به سطح معبر در دست اجراست.

به گفته شهردار منطقه ۱۳ ، تراش و روکش اساسی آسفالت خیابان‌های محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار اجرا می شود.

وی در خصوص دیگر برنامه آتی منطقه ادامه داد : پیست دوچرخه سواری محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار ، به صورت کامل آسفالت و جدول کاری کنار پیست نیز اجرایی می شود.

وی ادامه داد : ۴ در اصلی برای ورود به بوستان جنگلی سرخه‌حصار ساخته و نصب شده و در پنجم هم نیز از سمت بزرگراه شهید یاسینی در حال احداث است.

وی خاطر نشان کرد : بازسازی سرویس‌های بهداشتی بوستان و ساخت سرویس‌های جدید از دیگر برنامه های منطقه در سال جاری است .
کد خبر: ۸۵۴
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha