۰۲
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران، شکرالله بنار مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران،در این نشست ضمن قدردانی از اقدام مدیریت شهری این منطقه در جذب سرمایه گذار و نوسازی پاساژ توحید گفت: درسند جامع سرمایه گذاری بستر زیادی برای اجرای پروژه های مشارکتی در مناطق دیده شده که موجب توسعه فضاها و یادگاری درخشان برای شهروندان است .

او بر نقش سند جامع سرمایه گذاری شهر تهران در توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی، افزایش اشتغال، رونق تولید ملی تأکید و آن را فرصت موثری برای توسعه و آبادانی شهر تهران دانست.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران بوستان های شقایق، ولایت و ایرانیان را فرصت خوبی برای سرمایه گذاری اعلام و بیان کرد: سرمایه گذاری در این اماکن عمومی در صورت مشارکت با بخش خصوصی و عدم ساخت سازه های سنگین در آنها بلامانع است.

بنار در خصوص معضل ضایعات فروشان خلازیل ضمن حمایت از این طرح برای ساماندهی این خیابان راهکارهای اجرایی و مشورتی را ارائه کرد.

در این نشست علی توکلی شهردار منطقه نیز ضمن تشکر از تفویض اختیار سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در استفاده از مشارکت بخش خصوصی به منظور اجرای پروژه ها افزود: از آنجایی که در مناطق جنوبی جاذبه برای سرمایه گذار به لحاظ توجیه اقتصادی کم است برای افزایش مشارکت ها بویژه در این مناطق امتیازهای بیشتری برای سرمایه گذاران در نظر گرفته تا انگیزه و جاذبه لازم ایجاد شود.

او همچنین با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح تخریب پاساژ ناایمن توحید و رفع گره ترافیکی معبر شکوفه تصریح کرد: این پاساژ بعد از ۳۰ سال انتظار در نهایت با هماهنگی سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران و اخذ مصوبه در راستای جذب سرمایه گذار تخریب و در نتیجه آن ضمن تأمین امنیت جانی شهروندان، خیابان شکوفه تعریض شد.

براساس این گزارش در این نشست درخصوص چالش های مرکز تجارت جهانی شهر آفتاب، فرصت های سرمایه گذاری منطقه و نحوه ثبت درآمدهای مشارکتی گفتگو و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۸۴۵
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha