index02
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 تهران ، با اشاره به مشکل ترافیکی ناشی از تردد اتوبوس ها به خیابان انقلاب و به منظور تسهیل دسترسی به بزرگراه شهید چراغی گفت: برای رفع این گره ترافیکی میدانگاهی به صورت آزمایشی مقابل پایانه شهید سروری احداث و 50 نیوجرسی نیز به منظور ایمن سازی و سهولت تردد نصب شده است.

او همچنین به تشریح اقدامات ترافیکی در راستای ایمن سازی معابر بزرگراهی اشاره و بیان کرد: درهمین راستا ضمن نصب 30 بشکه ترافیکی در بزرگراه ها و معابر داخلی منطقه، 15 کاشن تانک و 50 استوانه ایمنی نیز در محورهای مواصلاتی نصب شد.

علاوه بر این 40 تابلوی خطرنما و 15 شورون در بزرگراه های این منطقه که اهمیت زیادی در تردد خودروها در ورودی جنوبی شهر تهران دارند، نصب شده است. درهمین راستا محورهای شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه هاشمی نیز مجهز به 6 تابلوی »توقف مطلقاً ممنوع» و «توقف در حاشیه بزرگراه ممنوع» شد.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری با اشاره به تداوم ارائه آموزش های ترافیکی به شهروندان در فضای مجازی بیان کرد: با توجه به تعطیلی پارک ترافیک منطقه، آموزش های ترافیکی به شهروندان به صورت روزانه در قالب تهیه کلیپ های آموزشی و انتشار آنها درکانال شهروندی صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۰۳
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha