index5



به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19, علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران،در بازدید از طرح های توسعه محلی عبدل آباد که با همراهی معاونین، مدیران شهرداری و شورایاران این محله صورت گرفت، افزود: این طرح پس از کسب مجوز های قانونی و به منظور کاهش ترافیک و خروج خودروها از این محور اجرا می شود.

او همچنین به پایانه اتوبوسرانی شهید سروری رفت و طی بازدید از آن خواستار تغییر مسیر اتوبوس ها از خیابان انقلاب به بزرگراه جوانه با جمع آوری کارگاه عمرانی مجاور پایانه و جابه جایی تیر چراق برق در راستای تعریض خیابان مکتب العباس شد.

توکلی ملک مجاور پاساژ جوانه را که در مالکیت شهرداری این منطقه است،محل مناسبی برای ساماندهی موتور سیکلت های اطراف خیابان احسانی دانست و خواستار جذب سرمایه گذار به منظور فعالیت در این مکان شد .

شهردار منطقه همچنین در راستای حل مشکل کمبود پارکینگ عمومی در محله عبدل آباد، از خیابان مکتب العباس بازدید و خواستار بررسی و پیگیری برای جذب سرمایه گذار و احداث پارکینگ در این معبر شد.

توکلی در ادامه به منظور بررسی وضعیت جمع آوری خاک و نخاله در محل تخریب پاساژ توحید حضور یافت و گفت: پاساژ جدید توحید در 5 طبقه در ارتفاع و 2 طبقه در زیر زمین با کاربری تجاری و اداری با 65 واحد احداث خواهد شد.



















کد خبر: ۷۶۲
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha